Friday 7 November 2014

GAGAL dalam IV KASTAM & EXAM PTD..


Aku sdg berlawan dengan diriku sendiri.. mata asyik mengalir.. sumer perasaan bercampur baur.. aku tak tau ape yg harus kau lakukan.. kepada siApa harus aku mengadu.. pada siapa dapat aku luahkan kekecewaan aku.. kau ingin berubah… aku ingin mengubah hidup aku 100%... tapi aku tak tau perlu bermula dari mane.. YA ALLAH bantulah hambumu nie.. aku buntu.. fikiran aku BLANK.. don’t know what to do.. huhuhuhu..
Hati aku menangis, tapi tiada siapa yang mendengar.. dah beberapa hari hatiku menangis… air mata aku dah mula kering.. & aku dah mula penat untuk menangis.. aku masih mencari haluanku.. berikanlah aku petunjukmu YA ALLAH.. padamu aku memohon, padamu aku meminta.. padamu juga tempat aku mengadu.. kekecewaan & kesedihanku tidak dapat diluahkan.. tersimpan jauh nun di sudut hatiku.. menyimpan segala rahsia.. aku sdg bergelut dengan diriku.. huhuhu
Semua nie bermula dengan kekecewaan aku… & kegagalan aku dalam peperiksaan PTD & IV KASTAM OCT 2014 yang lalu.. aku tak kisah aku gagal.. tapi aku kecewa apabila aku terpaksa mengecewakan ibuku yang tercinta.. aku kecewa pabila aku gagal merealisasikan impian adikku.. aku tau dia juga mengalami kesusahan.. sekarang dia perlu menanggung mak & adik bongsuku.. kelak aku juga bergantung juga padanya.. bukit bakau @ gunung ganang pun akan menjadi rata klau setiap ari ditarah… kesiannya adikku.. huhuhu..
Hatiku menangis lagi…

Aku cuba menghalang hatiku dari kecewa lagi… kekecewaan ini kurasakan lebih perit dari PUTUS CINTA..

05/11/2014 11.58 am

No comments:

Post a Comment