Thursday 6 November 2014

siapa SAYA???


First sekali, salam perkenalan saya ucapkan…

Nama penuh saya?? Erm.. x yah susah la.. just call me "DATUL".. saya berumur 27 tahun.. berasal dari sebuah Kampung Felda.. yang terletak di Triang, Pahang.. itupun kalau pernah dengarlah.. masa saya sekolah2 dulu.. orang yang berasal dari kampung sekitar saya, tau la kampung saya yang kat mane.. tapi kalau orang dari tempat lain, susah plak saya nak terangkan.. contohnya macam sekarang nie… saya kerja di sekitar Bandar Kuantan.. bila diorang Tanya saya kampung kat mane?? Saya akan jawab, sempadan Negeri 9… lebih mudah sekitar Bandar Temerluh… tapi kena masuk dalam lagi.. ambik masa hampir 2 jam.. baru sampai rumah saya..

Apa lagi yer.. ermmm.. okey.. saya anak sulung dari 4 orang adik-beradik.. mereka sumernya lelaki.. wah.. bestnya dapat adik lelaki.. hehhehe.. baju ke ape x yah nak berebut.. heheheh.... cemburu @ teringin nak adik perempuan?? Tak yah lah.. saya ramai sepupu perempuan..  sumer pun adik2.. hehehhe…

Tapi saya teringin gak nak ada abang @ kakak.. bolehlah saya bermanja-manja… tak dek duit boleh mintak ngan abang @ kakak.. boleh ngadu itu ini… wah jelesnya dengan orang yang ada abang.. huhuhuhu

Tapi tak per.. syukur Alhamdulillah atas apa yang saya miliki sekarang..

Jmpe lagi nanti di slot yang seterusnya…☺☺


07/11/2014 15.28 pm

No comments:

Post a Comment